Registracija garantijai

    Kas yra garantija „all-inclusive“?
    Su mūsų didelės apimties garantija „all-inclusive“1 Jūsų naujasis „Festool“ įrankis pirmuosius tris metus yra visiškai apsaugotas ir Jūs galite sutelkti dėmesį į svarbiausią dalyką – savo darbą. Kad galėtumėte naudotis paslaugomis „Nemokamas remontas“2, „Įrankio keitimas vagystės atveju“ ir „Atsarginių dalių tiekimo garantija“, savo įrankį turite nemokamai užregistruoti per pirmąsias 100 dienų nuo pirkimo.
    Mano naujoji gyvenamoji vieta yra kitoje šalyje. Ar ir toliau galiu pretenduoti į garantiją „all-inclusive“?
    „MyFestool“ ir garantijos „all-inclusive“1 teikimas ir paslaugų apimtis priklauso nuo Jūsų gyvenamosios vietos (ne nuo šalies, kurioje pirkote įrenginį). Kokiomis paslaugomis galite naudotis savo šalyje, rasite „MyFestool“ naudojimo ir garantijos sąlygose atitinkamos šalies „Festool“ tinklalapyje. Visų šalių sąrašą rasite internete adresu www.festool.com.
    Ar registracija garantijai „all-inclusive“ yra mokama? 
    Registracija yra nemokama. Vienintelė sąlyga: savo įrankį garantijai „all-inclusive“1 turite užregistruoti per pirmąsias 100 dienų nuo pirkimo. Atkreipkite dėmesį, kad vagystės atveju yra taikomas administravimo mokestis, taip pat gali būti papildomų išlaidų remonto atveju (pvz., nustatyto dydžio mokestis už drėgnų atliekų siurblio valymą).
    Kaip registruoti savo įrankį garantijai „all-inclusive“?

    Nuo 2021 01 01 įrankį registruoti garantijai „all-inclusive“1 galite tik Jūs, mūsų klientai, ir išimtinai per „MyFestool“ paskyrą. Atkreipkite dėmesį, kad prekybos partneris nebegali už Jus atlikti registracijos. Įrankį reikia užregistruoti per pirmąsias 100 dienų nuo pirkimo.

    Registracijos eiga:

    1. Spustelėkite nuorodą www.festool.lt/MyFestool ir prisijunkite prie „MyFestool“ paskyros.
    2. Registracijos garantijai formą rasite prisijungę prie savo „MyFestool“ paskyros arba spustelėję šią nuorodą: www.festool.lt/myfestool/registracija-garantijai.
    3. Užpildykite šiuos formos laukelius: T-Nr., S-Nr. (šiuos duomenis rasite pridedamoje garantinio aptarnavimo kortelėje arba savo įrankio duomenų lentelėje), pirkimo datą (čia galite įrašyti tik datą, kuri yra ne vėlesnė kaip 100 dienų po pirkimo; įveskite datą, kuri yra nurodyta Jūsų pirkimo dokumente). Įkelkite įrankio pirkimo sąskaitą (atkreipkite dėmesį į failo dydį ir formatą), pasirinktinai nurodykite prekybos partnerio duomenis ir, jeigu reikia, papildykite savo duomenis.
    4. Jūs sėkmingai užregistravote įrankį ir bet kuriuo metu įrankių apžvalgoje galite atsisiųsti garantijos sertifikatą.
    Kodėl turiu registruoti įrankį ir kodėl to negali už mane padaryti prekybos partneris?
    Į duomenų apsaugą „Festool“ žiūri rimtai. Todėl nusprendėme, kad registraciją garantijai vykdytumėte patys, kartu patys galėtumėte ir spręsti apie savo asmens duomenų naudojimą. Be to, nuo 2021 metų sausio mėnesio suteikiame Jums galimybę savo įrankius registruoti garantijai išimtinai per „MyFestool“. Taip mes saugome Jus ir Jūsų asmens duomenis nuo atsitiktinio perdavimo mums, kartu ir prekybos partnerį nuo netinkamo Jūsų duomenų naudojimo, ir, žinoma, save pačius nuo neteisėto Jūsų duomenų gavimo be Jūsų sutikimo. Per „MyFestool“ bet kuriuo metu galėsite kontroliuoti ne tik savo asmens duomenis, bet ir savo „Festool“ įrankius.
    Kaip greitai reikia užregistruoti įrankį?
    Užregistruoti įrankį garantijai „all-inclusive“1 galima per 100 dienų nuo pirkimo.
    Ko reikia, kad galėčiau užregistruoti įrankį garantijai?
    Jums reikės Jūsų įrankio dalies ir serijos numerių (T-Nr. ir S-Nr.), taip pat pirkimo dokumento ir „MyFestool“ paskyros.
    Kodėl registruojant įrankį garantijai reikia įkelti sąskaitą?
    Sąskaitos įkėlimas yra būtinas ir tai nurodyta garantijos sąlygose. Jomis remiantis, įrankį galima registruoti tik per 100 dienų nuo pirkimo. Kad būtų galima patikrinti pirkimo datą, reikia įkelti sąskaitos kopiją. Tikrinimo metu mes vertiname tik informaciją apie įsigytą „Festool“ įrankį ir pirkimo datą.
    Ar po įrankio registracijos garantijai „all-inclusive“ yra atsiunčiamas koks nors patvirtinimas?
    Taip, el. paštu Jūs gausite patvirtinimą ir bet kuriuo metu „MyFestool“ paskyroje galėsite matyti bei atsisiųsti garantijos sertifikatą.
    Ar garantija „all-inclusive“ galioja visiems „Festool“ gaminiams?
    Garantija „all-inclusive“ galioja visiems „Festool“ įrankiams ir kitiems gamintojo atskirai nurodomiems gaminiams, pvz., akumuliatoriams ir įkrovikliams. Ar gaminys gali būti registruojamas garantijai „all-inclusive“, sužinosite pasižiūrėję į garantinio aptarnavimo kortelę, įdedamą prie gaminio į Systainerį arba kartoninę pakuotę. Taip pat šią informaciją galite rasti mūsų svetainėje pateiktuose gaminių veikimo aprašymuose. 1
    Ar garantijai galima registruoti akumuliatorius ir įkroviklius?
    Nors akumuliatoriai ir įkrovikliai yra priedai, tačiau jiems yra taikoma mūsų garantija „all-inclusive“1. Akumuliatorių ir įkroviklių registruoti garantijai negalima. Kreipiantis dėl garantinio aptarnavimo Jums reikės pateikti tik jų pirkimo dokumento kopiją.
    Įrankį gavau dovanų. Ar galiu jį registruoti?
    Registruodami įrankį garantijai „all-inclusive“1 Jums reikės įkelti pirkimo dokumento kopiją. Be to, įrankį reikia užregistruoti ne vėliau kaip per 100 dienų nuo pirkimo.
    Pirkau naudotą įrankį. Ar galiu jį registruoti garantijai?
    Registracija garantijai galioja tik įrankiams, kurie buvo pirkti pas „Festool“ prekybos partnerius. Jeigu naudotą įrankį jo ankstesnis savininkas jau buvo registravęs ir jam tebegalioja garantija, galite kreiptis į mus dėl garantijos perdavimo. Tam Jums reikės garantijos sertifikato kopijos.
    Įrankių apžvalgoje nerandu savo registruoto įrankio. Ką daryti?
    Paprastai įrankių apžvalgoje galite matyti visus garantijai registruotus įrankius ir jų garantinius terminus. Tačiau jeigu praeityje savo įrankį registravote be „MyFestool“ paskyros arba jeigu įrankį vietoje Jūsų registravo prekybos partneris, tuomet įrankių apžvalgoje savo registruoto įrankio nematysite. Tokiu atveju susisiekite su mumis, užpildydami Kontaktinę formą, ir mes mielai padėsime perkelti įrankį į Jūsų dabartinę „MyFestool“ paskyrą.

    Nemokamas remontas

    Ar yra išimčių, kai ši paslauga negalioja?
    Taip, yra. Tai yra išimtys, kurias Jūs tikrai galite suprasti, pvz., kai įrankis lengvabūdiškai sugadinamas arba naudojamas pramoniniu nuolatinio veikimo režimu. Visas išimtis rasite mūsų Garantijos sąlygose.
    Ko galiu tikėtis, jeigu savo įrankio neregistravau garantijai „all-inclusive“?
    Jūs turite teisę į įstatymų numatytą 24 mėnesių trukmės garantiją, kuri galioja medžiagų ir gamybos defektams. Atkreipkite dėmesį, kad įstatymų numatyta garantija neapima natūralaus nusidėvėjimo. Norėdami visapusiškos įrankio apsaugos, turėtumėte registruoti jį garantijai „all-inclusive“. Registracija garantijai yra nemokama! 1
    Ar remonto atveju gausiu orientacinę išlaidų sąmatą?
    Galiojant garantijai „all-inclusive“, orientacinės remonto sąmatos ir sąskaitos pirmuosius tris metus yra nereikalingos.2 Vienintelė sąlyga: savo įrankį turite užregistruoti garantijai „all-inclusive“ per 100 dienų nuo pirkimo.1 Garantiniam laikotarpiui pasibaigus, orientacinės remonto sąmatos siunčiamos remiantis Remonto sąlygomis.  
    Kokius atvejus apima ši paslauga?
    Medžiagų ir gamybos defektus, įskaitant visas atsargines ir natūraliai susidėvinčias dalis (anglinius šepetėlius, rutulinius guolius, gumines įvores, akumuliatorius, įkroviklius, sandarinimo žiedus, neatjungiamus kabelius ir jungiklius), taip pat reikalingą darbo laiką. Visų atsarginių ir susidėvinčių dalių apžvalgą rasite mūsų atsarginių dalių kataloge: pagal garantiją „all-inclusive“ visos detalės, kurios stulpelyje „Garantija“ pažymėtos žodeliu „Taip“, yra keičiamos nemokamai.2

    Įrankio keitimas vagystės atveju

    Ar paslauga man galios, jei, tarkime, praleidau šį 5 dienų terminą?
    Deja, ne! Šią paslaugą galime Jums pasiūlyti tik tokiu atveju, jeigu Jūs laikotės mūsų terminų.
    Mano įrankis buvo pavogtas iš statybvietės / mano automobilio. Ar tokiu atveju jis bus pakeistas nauju?
    Net jei įrenginys pavagiamas iš automobilio ar iš statybvietės, 3 metų (nuo pirkimo) laikotarpyje Jūs galite gauti naują tokį pat įrenginį už 125 € (be PVM) mokestį. „Power Station“ kategorijos gaminiams yra taikomas kitoks, 1000 € (be PVM) mokestis.
    Ar gautas naujasis įrenginys taip pat galėtų pretenduoti į visas garantijos „all-inclusive“ paslaugas?
    Jūsų gautam naujajam įrankiui galiotų likutinė pavogtojo įrankio garantijos „all-inclusive“ paslaugų trukmė. Pavyzdžiui, jeigu Jūsų įrankis buvo pavogtas po dviejų metų, naujajam įrankiui garantijos „all-inclusive“ paslaugos galios likusius vienerius metus. Tokiu atveju registravimą atliksime mes patys, o Jūs naują garantijos sertifikatą galėsite bet kuriuo metu pasižiūrėti ar atsisiųsti savo „MyFestool“ paskyroje. Kadangi įrankis nuo vagystės gali būti draudžiamas tik vieną kartą, naujajam įrankiui ši paslauga nebetaikoma. 1
    Ką turėčiau daryti, jeigu mano įrankį pavogtų?
    Svarbu laikytis galiojančių terminų. Apie įrankio vagystę turite nedelsdami pranešti policijai. Tada šį pranešimą kartu su įrankio garantijos sertifikatu per 5 dienas pateikite savo pardavėjui – mūsų prekybos partneriui. Atvejį patikrinę, mes išsiųsime prekybos partneriui naują įrenginį, kurį Jūs galėsite pasiimti už 125 € (be PVM) mokestį arba 1000 € (be PVM) mokestį, jeigu pavogtas „Power Station“ kategorijos gaminys.

    Atsarginių dalių tiekimo garantija

    Man reikia atsarginės dalies. Ką turėčiau daryti?
    Kad savo įrankiui rastumėte tinkamą atsarginę dalį, reikia tikslaus įrankio tipo ir dalies numerio (T-Nr.). Šiuos duomenis rasite savo įrankio techninių duomenų lentelėje, taip pat garantiniuose dokumentuose. Norėdami užsakyti konkrečią atsarginę dalį, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo specialistus nurodytais Kontaktais.
    Svarbus nurodymas dėl atsarginių dalių naudojimo:
    Atkreipkite dėmesį, kad saugumo ir kokybės sumetimais, visi „Festool“ įrankiai turi būti remontuojami tik įgaliotose remonto dirbtuvėse. Rekomenduojame remontą užsakyti tiesiai pas mus. Įstatymų numatyta, kad po kiekvieno prietaiso korpuso atidarymo turi būti vykdomas „saugumo tikrinimas pagal profesinių sąjungų DGUV, 3+4 instrukcijas ir direktyvą DIN VDE 0701/0702“. Tai daryti leidžiama tik specialiai apmokytiems elektros specialistams. Kad einamasis remontas būtų atliktas tinkamai, daugeliu atveju reikalingi dar ir specialūs įrankiai. Atkreipkite dėmesį, kad, bandant vykdyti neįgaliotą remontą, nustoja galioti visi garantiniai įsipareigojimai. Todėl mes nerekomenduojame remontuoti įrankius patiems.
    Ar, pasibaigus 10 metų atsarginių dalių tiekimo garantijai, mano įrankiui nebebus atsarginių dalių?
    Netgi praėjus 10 metų nuo gamybos nutraukimo, daugeliui įrankių dar ilgai turime atsarginių dalių.
    Kas bus, jeigu 10 metų laikotarpyje paaiškės, kad kokios nors atsarginės dalies nebeįmanoma gauti?
    Mes garantuojame, kad nutraukus įrankio gamybą, jo atsarginių dalių dar bus galima gauti mažiausiai 10 metų. Jeigu mes negalėtume įvykdyti šio pažado, garantuojame Jums analogišką naują įrankį nemokamai.

    Ar reikia daugiau pagalbos dėl garantijos „all-inclusive“?

    Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo specialistus per Kontaktinę formą.
    1. Garantija „all-inclusive“ galioja visiems per 100 dienų nuo pirkimo registruotiems „Festool“ įrankiams. Galioja „Festool“ garantijos sąlygos, kurias rasite internete adresu www.festool.lt/servisas/garantijos-sąlygos.
    2. „Nemokamas remontas“ taip pat taikomas akumuliatoriams ir įkrovikliams, tačiau netaikomas kitiems priedams ir eksploatacinėms medžiagoms, pačių išardytiems prietaisams ar žalai, padarytai dėl netinkamo naudojimo, neoriginalių dalių naudojimo ar nuolatinio eksploatavimo stipraus dėvėjimosi sąlygomis.